All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken.
A light from the shadow shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

~J.R.R. Tolkien

Sunday, January 24, 2010

咖啡猫的哲理



Garfield 这肥猫∶

· 喜欢喝咖啡 (对一只猫来说还真奇怪)
· 喜欢吃意大利面和Pizza
· 喜欢花儿。也喜欢破坏花儿。 (有点 S 的感觉 0_o)
· 超喜欢圣诞节
· 对自己的年龄非常在乎
· 讨厌星期一
· 喜欢它的玩具熊 (只有这点可以称得上可爱)
· 不喜欢抓老鼠
· 是现实主义者

Garfield 式的幽默,棒透了不是?
曾几何时,我对咖啡嗤之以鼻。对咖啡猫也嗤之以鼻。
我好友说喜欢,我记得我对她摆出一脸怪相。
有点莫名其妙。

从来都不是那种死都不愿改变的人。反之,我不介意变。

很多时候,我只是懒得理。

No comments:

Post a Comment