All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken.
A light from the shadow shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

~J.R.R. Tolkien

Sunday, February 21, 2010

为啥?

现在总是时不时觉得烦。
又发作了烦死了
烦死了啊我觉得现在的我。

不为啥, 然后就会看一切不顺眼。
有时静下来想,若我是古代的独裁君王,发怒起来很可能会滥杀无辜。
有时晚上发神经似的心情特别好。 (几率十巴仙)
半夜听见猫的惨叫声心跳会慢两拍,在马路上看到一堆无形的不明物体脸会僵三秒,之类、之类。有时觉得我没事好干了吗?
有时会恍然大悟……
原来我的生活态度有点消极。有时根本忘了我的大悟。
我记得我小时候超积极的呀。积极的程度简直有点病态。

这是什么?现代人隐约隐约的精神病?〉=/

No comments:

Post a Comment