All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken.
A light from the shadow shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

~J.R.R. Tolkien

Sunday, April 11, 2010

Oh ma 妈~~~呀

I tried and try hard to make more sense in what I was and am doing. I ended up and end up becoming more insane and nonsensical. Why is there a lapse of time between my actions?
No idea. I lost and lose the sense of time.

现在的生活是:咖啡 - instant茶包 - genuine茶叶。我清醒不知几粒钟。连华文都变烂。

冲茶时,把烧水倒到茶叶中,等啊等,咦茶叶你怎么怪怪的?咦该变茶色的水怎么还是开水?一摸,$*^#!@% 水是冷的。咦我不是开电烧水了吗?
原来开的是暖炉。(-_-)

怎办,我不想浪费。结果干了人生一项蠢事 - 用微波炉煮/ 烧/ 蒸/ 烫 etc 茶。
我明明还蛮清醒的说。

每天在瞎紧张,灵感却替我睡觉去了。
复活节假期是灾难。下次你还是别来了。总之,貌似灾难会持续到年尾。

3 comments:

  1. 妹,你还好吗?有什么是可以和姐姐商量...
    哈哈哈哈....你真是糊涂了...想什么呢?
    要好好照顾自己啊!

    ReplyDelete
  2. 忍多半年这样。。。你就可以回家了。。。时间会过得很快的。。。
    最近不是很开心,也想家了。。。忙碌的生活让我不知什么时候才可以回家?

    ReplyDelete