All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.

From the ashes a fire shall be woken.
A light from the shadow shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.

~J.R.R. Tolkien

Tuesday, June 22, 2010

我,感觉很好!

张玉华 。 原谅


机缘巧合下,被我挖了出来。
喜欢。我忘了原唱者是Kiroro,想起后才觉得还真有 Kiroro 的风格。 怀念。这首歌是我常听电台的那个时候播的呢。

最近一直画,好~~~~~~~有满足感呀哈哈哈。 但画得慢死了。放假了,我还有一些东西留在studio,但根本不想踏进studio,真糟糕。拖了五天,不知它们是否已命丧垃圾桶…我其实也不太想理。假期嘛,不用脑,我脑袋里那些乱七八糟的也减少一半。

最近也好想看戏剧,但我的网路data不是无限的,唉唉。还有,ulcer 袭击我的嘴,很讨厌呀!!吃东西困难,搞得我也懒得吃(骗人的)。明天去买薯片吧哈哈哈,食物减价是很难让人抗拒的。

看了Shrek, 太棒了。笑个不停,喂继续出续集嘛。明年会有 Puss in Boots 的故事,weeeee 我一定捧场。谁因为Shrek是青色的而不想看的话…你们吃大亏了。

好。现在干嘛去呢?

4 comments:

  1. haha ! now holidaying ya ?
    food is something we cant say no, yeah! xD

    ReplyDelete
  2. What, you've watched Shrek 4 already? NONONO
    That means we have to go watch Toy Story 3 now

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Yes to all statements above~ Hehe.
    Toy Story yyyaaaaaaay!

    ReplyDelete